Manisa'nın Yunusemre ilçesinde yaşayan 15 yaşındaki Fatma İrem Kaya'dan kötü bir haber geldi. Dündün akşam saatlerinde çalıştığı işyerinden ayrılan genç kızdan haber alınamıyor. Anne Dilek Kaya, kızının bulunması için herkesin destek olmasını istiyor.

Ulukapı Mahallesi’nde yaşayan Dilek Kaya, Manavgat İlçe Jandarma Komutanlığı’na başvurarak, kızı Fatma İrem'in saat 18.00 civarında Aşağı Pazarcı Mahallesi'ndeki işyerinden ayrıldığını ve o tarihten beri kendisinden haber alamadığını belirtti. Anne, kayıplara karışan kızının en kısa sürede bulunmasını umuyor.

Güvenlik güçleri, genç kızı bulmak için geniş çaplı bir arama çalışması başlattı. Fatma İrem Kaya'yı gören veya yerini bilenlerin en yakın jandarma veya polis karakoluna bilgi vermesi çağrısında bulunuldu. Aile ve çevresi, Fatma İrem'in bir an önce sağ salim bulunmasını bekliyor.