2 Eylül Spor Kulübü Başkanı Aykan Bayrak, yeni sezon öncesi kulübün geleceği hakkında önemli bilgiler paylaştı. Mali şartların giderek ağırlaştığını belirten Bayrak, Sakarya'nın desteklerini beklediklerini vurguladı.

Geçtiğimiz sezon yaklaşık 18 milyon lira bütçeyle mücadele eden kulüp, yeni sezonda rekabetçi bir takım oluşturabilmek için en az 30 milyon lira kaynağa ihtiyaç duyduğunu ifade etti. Kulübün geçmiş sezondan kalan yaklaşık 1 milyon lira futbolcu alacağının bulunduğunu da hatırlatan Bayrak, bu yükümlülükler yerine getirilmeden yeni sezon planlamasına başlamanın doğru olmayacağını dile getirdi.

Yönetim olarak büyük fedakarlıklar yaptıklarını belirten Bayrak, şehirden bekledikleri desteği görememeleri halinde görevlerini bırakabileceklerinin sinyalini verdi. Kulübün geleceğiyle ilgili kararın ise hafta sonuna kadar netleşeceğini açıkladı.

Ayrıca Bayrak, Eskişehirspor Başkanı Ulaş Entok ile görüşme yapacaklarını da duyurarak, şehir futbolunda güç birliğinin önemine dikkat çekti. Kulübün yol haritasının önümüzdeki günlerde kamuoyuyla paylaşılacağı öğrenildi.