Denizli'nin Acıpayam ilçesinde, ormanların sürdürülebilir yönetimi için önemli bir adım atıldı. Denizli Orman Bölge Müdürlüğü, genç sedir ağaçlarının sağlıklı gelişimini desteklemek amacıyla bakım tatbikatı düzenledi.

Orman Bölge Müdür Yardımcısı İbrahim Acar ve Silvikültür Şube Mühendisi İlhan Mert'in katılımıyla gerçekleştirilen tatbikat, Bozdağ Orman İşletme Şefliği’ndeki sedir gençlik sahasında yapıldı. Burada, genç sedir ağaçlarının daha kaliteli bir şekilde gelişimi için gerekli ayıklama çalışmalarının teknik esasları değerlendirildi.

Tatbikat sırasında, gençlik bakımının ormanların geleceği açısından taşıdığı öneme vurgu yapıldı. Uygulamalı çalışmalar, sahada yerinde incelenerek, eğitim ve bilgilendirme amaçlı gerçekleştirildi. Bu tür etkinlikler, ormanlarımızın korunması ve gelecek nesillere sağlıklı bir şekilde aktarılması için büyük bir önem arz ediyor.