Adapazarı'nın Maltepe Mahallesi'nde, direksiyon başında alkolle yarışan iki sürücü hiç beklemedikleri bir şekilde yakalandı. 24 Haziran 2026 gecesi saat 01.57 sıralarında, 922. Sokak üzerinde gerçekleştirilen trafik uygulamasında B.Y. isimli sürücünün aracı durduruldu. Yapılan ölçümde B.Y.'nin 1,5 promil alkollü olduğu belirlendi.
Aynı bölgede, kısa bir süre sonra gerçekleştirilen başka bir kontrolde ise M.Y.A. isimli sürücünün 1,32 promil alkollü olduğu tespit edildi. İki sürücü hakkında trafik güvenliğini tehlikeye sokma suçu kapsamında işlem başlatıldı. Bu olaylar, gece saatlerinde yapılan denetimlerin ne kadar önemli olduğunu bir kez daha gözler önüne serdi.
Yetkililer, alkollü araç kullanımının sadece sürücüler için değil, diğer yol kullanıcıları için de ciddi tehlikeler oluşturduğunu vurguladı. Adapazarı'nda yapılan bu denetimler, trafik güvenliğini artırmak adına devam edecek.