Adapazarı'nın düşman işgalinden kurtuluşunun yıl dönümü, coşkulu etkinliklerle kutlandı. Sakarya protokolü ve vatandaşlar, mehter takımı eşliğinde anlamlı bir yürüyüş gerçekleştirdi.

Ağa Camii önünde başlayan yürüyüş, Uzun Çarşı güzergâhı boyunca devam ederek Orhan Camii önünde son buldu. Yürüyüş boyunca birçok vatandaş da korteje katılarak bu özel anı paylaşmanın mutluluğunu yaşadı.

Programın ilerleyen saatlerinde kurtuluş selası okundu ve şehitlerimiz için dualar edildi. Etkinliklerin ardından Adapazarı Belediyesi tarafından vatandaşlara geleneksel keşkek ikramında bulunuldu. Bu geleneksel tat, kutlamalara ayrı bir lezzet kattı.

Gün boyunca çeşitli etkinliklerin düzenleneceği belirtilirken, yürüyüşe Sakarya Valisi Rahmi Doğan, Büyükşehir Belediye Başkanı Yusuf Alemdar, AK Parti Sakarya Milletvekilleri Lütfi Bayraktar ve Ertuğrul Kocacık, Adapazarı Belediye Başkanı Mutlu Işıksu, Serdivan Belediye Başkanı Osman Çelik, SATSO Başkanı Akgün Altuğ ve STB Başkanı Mustafa Genç gibi önemli isimler katıldı. Protokol üyeleriyle birlikte birçok kamu kurumu ve sivil toplum kuruluşu temsilcisi de bu anlamlı günde yer aldı.