Adapazarı'nda, karnelerini alan öğrenciler yaz tatiline merhaba dedi. Camili Mahallesi'ndeki Selçukbey İlkokulu'nda düzenlenen karne töreninde, mezuniyet sevinci ve hüznü bir arada yaşandı.
4. sınıf öğrencileri, öğretmenleriyle birlikte fotoğraf çektirirken, duygusal anlar yaşandı. Öğretmen Selda Karagözlü, öğrencilerine 1. sınıftaki el izlerini gösteren ipleri vererek unutulmaz bir anı bıraktı.
Karnelerini aldıktan sonra okul bahçesinde İstiklal Marşı'nı okuyan öğrenciler, yaz tatiline girmek için sabırsızlandılar. Tüm Adapazarı'ndaki okullarda, öğrencilerin karneleri düzenlenen törenlerle verildi ve bu yıl eğitim öğretim döneminin sonuna gelindi.
Kent genelinde 75 bin 573 öğrenci, yaz tatiline girmeden önce karnelerini alarak sevinçlerini paylaştı. Eğitim öğretim yılı boyunca emek veren öğretmenlere ve velilere teşekkür eden okul yönetimleri, öğrencilerine iyi tatiller diledi.