Manisa'nın Alaşehir ilçesinde, Beşeylül İlkokulu 4-E sınıfı öğrencileri, karne almanın coşkusunu dört yıl boyunca birlikte eğitim gördükleri öğretmenleri Gülnaz Ekici'ye veda etmenin hüznüyle bir arada yaşadı. Duygu dolu anlar, hem öğrencilerin hem de velilerin gözyaşlarıyla taçlandı.

Karne gününde 22 öğrenci, ilkokulu başarıyla tamamlamanın mutluluğunu yaşarken, öğretmenleriyle olan bağlarını koparmanın üzüntüsünü de hissettiler. Törende, öğrenciler ilk adımlarını attıkları okulun merdivenlerinde öğretmenleriyle birlikte hatıra fotoğrafları çektirdi. Duygularını dile getiren öğrenciler, "Dört yıl önce buraya küçük çocuklar olarak geldik. Bugün ilkokulu bitirmenin mutluluğunu yaşıyoruz. Ancak öğretmenimizden ayrılacak olmanın hüznünü de yaşıyoruz" diyerek duygularını ifade ettiler.

Öğrenci velileri de çocuklarının karne almasının gururunu taşırken, "Dört yıl boyunca emeği geçen öğretmenimizden ayrılacak olmaları bizi de duygulandırdı. Gülnaz öğretmenimize emekleri için teşekkür ediyoruz" sözleriyle destek verdiler. Sınıf öğretmeni Gülnaz Ekici ise, "Dört yıl önce eğitim hayatına başlayan öğrencilerim bugün ilkokulu tamamladı. Onlarla gurur duyuyorum ve başarılarının devamını diliyorum" diyerek duygularını aktardı.

Karne sevincinin veda hüznüyle birleştiği bu özel günde, öğrenciler, öğretmenleri ve veliler unutulmaz anlar yaşadı.