Antalya’nın tanınan isimlerinden biri olan Ali Şafak Öztürk, şehrin gastronomi dünyasına yeni bir soluk getirecek olan restoranını hizmete açtı. Antalyaspor'un eski başkanlarından olan Öztürk, Regnum Grup aracılığıyla Lara bölgesinde yeni bir restoran açtıklarını duyurdu.
Öztürk, Antalya’nın gastronomi alanında zengin bir kültüre sahip olduğunu vurgulayarak, "Dünyanın farklı yerlerinden alternatif mutfakları deneyim odaklı sosyal bir mekânda sunmak konusunda eksikliğimiz var" ifadesini kullandı. Bu bağlamda, Regnum’daki en beğenilen mutfakları arasında yer alan Kushimoto’yu, şehrin kalbinde açma kararı aldıklarını belirtti.
Kushimoto, sadece Japon mutfağını deneyimleyen bir restoran olmayacak; şık mimarisi, özel atmosferi ve şeflerin elinden çıkan lezzetleri ile de misafirlerine unutulmaz bir deneyim sunmayı hedefliyor. Öztürk, “Teppanyaki şovlarıyla Antalya’ya yeni bir sosyal durak kazandırmayı amaçlıyoruz. Antalya’mıza değer katacağına inandığımız bu mekânı sizlerle buluşturmanın heyecanını yaşıyoruz” dedi.