İzmir'in gözde takımlarından Aliağa FK, Sportif Direktör Erdem Özgenç ile yollarını ayırdığını duyurdu. Geçtiğimiz aylarda göreve getirilen Özgenç, kulübün yeni sezon hazırlıklarına katkı sağlaması beklenirken, beklenmedik bir gelişme ile karşılıklı anlaşarak görevine son verildi.

Aliağa FK, TFF 2. Lig'de mücadele ederken, kadrosunu güçlendirmek için yoğun bir çaba harcıyor. Erdem Özgenç'in ayrılığı, kulüp yönetiminin yeni bir yapılanma sürecine gireceğinin sinyallerini veriyor. Taraftarlar, bu değişikliğin takım üzerinde nasıl bir etki yaratacağını merakla bekliyor.

Kulüp yönetiminden yapılan açıklamada, Erdem Özgenç'e hizmetleri için teşekkür edilirken, Aliağa FK'nın en iyi sonuçları elde etme hedefinin sürdüğü vurgulandı. Yeni sportif direktörün kim olacağı ise henüz belirsizliğini koruyor.