İzmir'in gözde takımlarından Altay'da genç futbolcu Emre Tangeldi, kulüple olan sözleşmesini tek taraflı olarak feshetti. 20 yaşındaki orta saha oyuncusu, alacaklarının ödenmemesi nedeniyle bu kararı almak zorunda kaldığını açıkladı.

Futbol kariyerine Torbalı Saygınspor'da başlayan Emre, 2019 yılından bu yana Altay altyapısında yer alıyordu. Genç futbolcu, siyah-beyazlı formayla 3'üncü Lig'de 2 gol atarken, toplamda 1'inci Lig'de 4, 2'nci Lig'de ve 3'üncü Lig'de 27'şer maça çıktı. Mart ayında kulüple 2 yıllık sözleşme imzalayan Emre, kısa sürede ikinci fire olarak dikkat çekti.

Emre, sosyal medya hesabından yaptığı veda paylaşımında, "Altay Spor Kulübü ile olan sözleşmemi, fesih hakkımı kullanarak sonlandırmış bulunuyorum. Altay forması altında geçirdiğim 7 yıl boyunca desteklerini, emeklerini ve dostluklarını esirgemeyen tüm takım arkadaşlarıma, teknik ekibimize ve kulüp çalışanlarımıza içtenlikle teşekkür ederim" ifadelerini kullandı.

Altay Başkanı Sinan Kanlı ise Emre'nin fesih kararına sert tepki gösterdi. Kanlı, "Büyük Altay'ın vefasızlardan kaynaklı hayal kırıklıklarına bir halka daha eklendi. Senin Büyük Altay'dan kazandıklarına baktığımızda bence alacağın yok borcun var Emre. Zor zamanlarda aidiyet, karakter, duruş ve gerçek sevgi sahibi kimler görüyoruz ve göreceğiz" dedi.