Altındağ Belediyesi, evlilik hazırlığı yapan gençlere büyük bir destek sunarak, onların en özel günlerinde yanlarında olmayı hedefliyor. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın başlattığı “Aile ve Nüfus On Yılı” vizyonu çerçevesinde, Altındağ'daki damat adaylarına ücretsiz damatlık hediye ediliyor.
Belediye Başkanı Veysel Tiryaki, bu uygulamanın ilk yararlanıcılarıyla bir araya gelerek, damatlıklarını kendilerine teslim etti. Tiryaki, gençlerin evlilik masraflarının arttığı bu dönemde, onların yükünü hafifletmek istediklerini vurguladı. "Hemşehrilerimizin en mutlu günlerinde yanlarında olmaya devam edeceğiz" dedi.
İlk iki damat adayı, damatlıklarını Altındağ Belediyesi’nin düzenlediği etkinlikte Tiryaki’nin elinden aldı. Tiryaki, evlilik sürecinin gençler için maddi açıdan zorlu bir dönem olduğunu ve bu nedenle belediye olarak onların yanında olmayı görev bildiklerini ifade etti.
“Altındağ’da ikamet eden ve nikâh işlemlerini belediyemizde gerçekleştiren damat adaylarımıza, ‘Aile Yılı’ kapsamında damatlıklarını ücretsiz olarak hediye ediyoruz” diyen Tiryaki, tüm çiftlere mutluluklar diledi.