Ankara İl Emniyet Müdürü Maksut Yüksek, 36'ncı NATO Zirvesi öncesi Yenimahalle ve Keçiören ilçelerinde alınan güvenlik önlemlerini yerinde inceledi. 7-8 Temmuz'da yapılacak zirve için hazırlıklar tüm hızıyla sürerken, Yüksek, polis kontrol noktalarını ziyaret ederek, ekiplerin çalışmalarına destek verdi.

Yenimahalle ve Keçiören'de gerçekleştirilen ‘Turkuaz’ uygulaması kapsamında, trafik, özel harekat, terörle mücadele ve narkotik ekipleri görev yapıyor. Yüksek, cadde üzerinde yürüyerek polis ekipleriyle birlikte denetimler yaptı. Bu sırada kendisine yoğun ilgi gösteren vatandaşlarla sohbet eden Yüksek, halkın sorunlarını dinleyerek, güvenli bir başkent için çalışacaklarını ifade etti.

Yüksek, 'Başkentin huzuru Türkiye’nin huzurudur' diyerek, güvenliğin sağlanması adına tüm ekiplerin özverili bir şekilde çalıştığını vurguladı. Vatandaşların huzurunu sağlamak için el birliğiyle mücadele edeceklerini belirtti.