Antalya'nın doğal dengesini korumak için önemli bir adım atılıyor. Tarım ve Orman Bakanlığı, kene ve kahverengi kokarcaya karşı doğal mücadeleyi güçlendirmeyi hedefliyor. 2026 yılında, 51 bin keklik ve sülün, doğal yaşam alanlarıyla buluşturulacak.

Bakan Yumaklı, resmi sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, keklik ve sülünlerin salımının yeni yıl içerisinde gerçekleştirileceğini duyurdu. Doğanın kendi dengesi içinde korunması gerektiğini vurgulayan Bakan, bu mücadelenin keklik ve sülünlerle sürdürüleceğini belirtti.

Uzman ekiplerin titiz çalışmalarıyla ekosistemi güçlendirmeye devam edeceklerini ifade eden Yumaklı, bu projenin Türkiye genelinde uygulanacağını ve doğal yaşam alanlarının zenginleşeceğini müjdeledi. Antalya'da bu tür adımlar, doğanın korunması adına büyük bir umut ışığı olarak görülüyor.