Antalya'da, Nostalji Tramvayı'nda çıkan yangın, yolcular arasında paniğe yol açtı. Klima ünitesinden yükselen dumanı fark eden yolcular, durumu hemen vatmana bildirdi. Tramvay durdurularak yolcular güvenli bir şekilde tahliye edildi.

Olay, saat 12.30 sıralarında Müze-Zerdalilik güzergahında meydana geldi. Yolcular, klima sisteminin bulunduğu bölümdeki dumanı görünce hemen harekete geçti. Cumhuriyet Meydanı durağı öncesinde güvenli bir noktada durdurulan tramvayda, kısa süre sonra tavan bölümünde alevlerin yükseldiği görüldü.

Antalya Körfez Gazetesi muhabiri Ertuğrul Gün'ün aktardığına göre, olay yerine gelen belediye görevlileri, yangına ilk müdahaleyi yangın söndürme tüpleriyle gerçekleştirdi. Alevler kontrol altına alındıktan sonra itfaiye ekipleri bölgeye gelerek soğutma çalışması yaptı. Yangın tamamen söndürüldükten sonra tramvay hattında inceleme başlatıldı. Yangın nedeniyle nostaljik tramvay seferleri geçici olarak durduruldu. Ekiplerin çalışmaları tamamlandıktan sonra seferlerin normale dönmesi için gerekli adımlar atılacak.

Bu arada, Antalya'da hava sıcaklığının gün içerisinde 40 dereceye kadar çıkacağı tahmin ediliyor. 1999 yılında hizmete giren T2 (Müze-Zerdalilik) Nostaljik Tramvay Hattı, kentin ilk şehir içi tramvay hattı olma özelliğini taşıyor. 11 istasyonu bulunan hat, sabah saat 07.00'de Zerdalilik'ten hareket ediyor ve 30 dakikada bir sefer yapıyor.