Antalyaspor Divan Kurulu Üyesi Alp Özel, Antalyaspor Anonim Şirketi seçimlerinin ardından camiaya bir çağrıda bulundu. Antalyaspor, kötü geçen sezonun ardından seçime gitme kararı almıştı. Dönemin başkanı Rıza Perçin’in aday olmaması sonrası, Mustafa Ergün anonim şirket genel kuruluna tek aday olarak girdi.

Mustafa Ergün, Antalyaspor’un yüzde 59 hissesinin sahibi olan kulübün başkanıdır. Yapılan seçimde hem kulübün hem de anonim şirketin başkanı olarak göreve başladı. Ancak Alp Özel, kulüpte de bir seçim sürecinin yaşanması gerektiğini vurguladı.

Özel, “Anonim şirket seçiminden sonra hemen arkasından Antalyaspor Kulübü Derneği’nin de olağanüstü genel kurula gitmesi gerekir. Bu dönemde kulüp derneğinin, kavgadan ve gösterişten uzak, mütevazı bir yönetim ile temsil edilmesi en doğru tercih olacaktır. Siyaset üstü bir yapıyla oluşacak yeni kulüp derneği yönetiminin misyonu, kulübümüzde güven ve saygı çerçevesinde birliği sağlamak olacaktır. Böylece şehrin desteğini de alacaklardır. Ancak bu şekilde Antalyaspor’umuzu düştüğü yerden çıkarabiliriz” dedi.