Antalya'nın sokakları, Antalyaspor taraftar gruplarının düzenlediği anlamlı bir yürüyüşle yankılandı. 'Antalyaspor Sahipsiz Değildir' sloganıyla gerçekleştirilen etkinlik, kulübe destek çağrısında bulunmak amacıyla yapıldı. Antalyaspor Kulübü Başkanı Mustafa Ergün, stadyumdaki her bir koltuk için 50 bin TL bağış desteği talep etti.
Yürüyüş, Antalyaspor Stadı önünden başlayarak Cumhuriyet Meydanı'na kadar devam etti. Başkan Ergün, eski başkan Rıza Perçin, kulüp yöneticileri ve çok sayıda taraftar bu anlamlı etkinlikte bir araya geldi. Taraftarlar, kulüplerine olan bağlılıklarını gösterirken, yürüyüşe katılan herkesin yüzünde bir umut ışığı vardı.
Cumhuriyet Meydanı'nda konuşma yapan Başkan Ergün, kulübün mali sorunlarının aşılması amacıyla başlatılan koltuk kampanyasını duyurdu. Ergün, stadyumdaki 30 bin koltuğun her birinin iş insanları ve destekçiler tarafından sahiplenilmesini hedeflediklerini vurgulayarak, bu konuda destek çağrısında bulundu.