İstanbul'un Avcılar ilçesinde TEM Otoyolu'nda meydana gelen yangın, sürücüyü ve çevredekileri paniğe sevk etti. Akşam saatlerinde, seyir halindeki bir otomobilin motor kısmından dumanlar çıkmaya başladı. Durumu fark eden sürücü, hemen aracı sağ şeride park ederek otomobilden indi.

Olay yerine gelen itfaiye, polis ve sağlık ekipleri, yangının büyümesini önlemek için hızlı bir şekilde müdahalede bulundu. Ancak alevler, yolun kenarındaki ağaçlık alana da sıçradı. İtfaiye ekipleri, yangını kontrol altına alarak söndürdü. Ne yazık ki, otomobil kullanılamaz hale geldi.

Yangın sonrası TEM Otoyolu'nda bir süre trafik aksadı. Olayın ardından sürücünün durumu iyi olduğu öğrenildi. Avcılar'da böyle bir olayın yaşanması, sürücüleri ve yolcuları tedirgin etti.