Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) gününde öğrencileri ve ailelerini yalnız bırakmadı. Sınav merkezlerinin önünde kurulan stantlarda, Büyükşehir Belediyesi ekipleri öğrencilere ve velilere ücretsiz su ikram ederek sıcak havada serin bir nefes aldırdı.
Aydın genelinde sabahın erken saatlerinden itibaren hazır bulunan ekipler, hem öğrencilerin hem de ailelerinin yanındaydı. Yıl boyunca Kültür Merkezleri’nde sağlanan etütler ve kaynak desteğiyle gençlerin yanında olan Aydın Büyükşehir Belediyesi, sınav günü de desteğini sürdürerek, bu önemli süreçte öğrencilerin yanında olmanın mutluluğunu yaşadı.
Başkan Çerçioğlu, gençlere yönelik desteklerinin devam edeceğini ifade ederek, “Üniversiteye girişte ilk adımlarını atan tüm adaylarımıza başarılar diliyorum. Bizler, Aydın Büyükşehir Belediyesi olarak gençlerimizin her zaman yanında olmaya devam edeceğiz. Gençlerimizin başarısı hepimizin gururu olacak” dedi.