Aydın Büyükşehir Belediyesi, yol yapım, bakım ve onarım çalışmalarını tüm ilçelerde hızla sürdürüyor. Başkan Özlem Çerçioğlu’nun öncülüğünde yürütülen bu projeler, Aydın’ın ulaşım altyapısını güçlendiriyor.

Efeler, Nazilli, Kuşadası, Didim, Çine ve diğer ilçelerde birçok noktada süren çalışmalar, kentin çeşitli mahallelerinde devam ediyor. Örneğin, Efeler’de Tabakhane Köprüsü ve İstiklal Caddesi başta olmak üzere, pek çok alanda yenileme çalışmaları gerçekleştiriliyor.

Ayrıca Bozdoğan, Sultanhisar, Söke ve diğer ilçelerde de benzer çalışmalar yürütülüyor. Bu kapsamda yol yüzeyleri yenilenirken, trafik güvenliğine yönelik çeşitli uygulamalar da hayata geçiriliyor. Aydın’da, ulaşım daha güvenli ve konforlu hale geliyor.

Başkan Çerçioğlu, “17 ilçemizin tamamında çalışmalarımız aralıksız devam ediyor. Aydınımızın ulaşım ağını güçlendirmeye kararlıyız,” diyerek projelerin süreceğinin altını çizdi. Aydın, bu hizmetlerle daha da büyüyecek.