Aydın'da Acarlar ile Sandıklı mahalleleri arasında devam eden yol çalışmaları, Aydın Şehir Hastanesi'ne ulaşımı kolaylaştırmak için sürüyor. Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, projenin hızla ilerlediğini ve kentte yeni alternatif yollar kazandırma hedefinde olduklarını açıkladı.

Fen İşleri Dairesi Başkanlığı ekipleri, Aydın genelindeki altyapı çalışmalarına devam ederken, bu kapsamda Acarlar ile Sandıklı mahalleleri arasındaki yol projesi de dikkat çekiyor. Daha önce tamamlanan Kazakkahvesi mevkisinden Aydın Şehir Hastanesi'ne uzanan güzergahın ardından, devam eden çalışmalar ile bağlantı sağlanması hedefleniyor. Bu yeni yol, bölgedeki ulaşımın akıcılığını artıracak.

Başkan Çerçioğlu, "Aydın Şehir Hastanesi'ne ulaşımı daha da hızlandırmak ve alternatif bir yol güzergahı oluşturmak için durmaksızın çalışıyoruz. Ulaşım altyapımızı güçlendirmek adına tüm ilçelerde eş zamanlı hizmetlerimize devam edeceğiz" dedi. Bu projeyle birlikte, vatandaşların sağlık hizmetlerine erişimi de kolaylaşacak.