Manisa'nın gururu genç sporcu Nazife Tuncel, Bosna Hersek'te düzenlenen 2026 Dağ Bisikleti Balkan Şampiyonası'nda gümüş madalya kazanarak şehrimizi onurlandırdı. Yaşadığı talihsiz düşmeye rağmen mücadelesini bırakmayan Tuncel, bu başarısıyla herkesin takdirini topladı.
Manisa Gençlik ve Spor İl Müdürü Yunus Öztürk, başarılı sporcuyu makamında kabul ederek ödüllendirdi. Öztürk, Nazife'nin azmi ve kararlılığının örnek bir duruş sergilediğini belirtti. “Akhisar'da yetişen sporcumuzun milli formayla uluslararası bir organizasyonda kürsüye çıkması bizler için büyük gurur kaynağıdır” diyen Öztürk, bu tür başarıların Manisa'dan daha nice şampiyonlar çıkacağına inandığını ifade etti.
Ziyaret sırasında Nazife Tuncel ile antrenörü Saniye Sezer Gürsesliler, kendilerine verilen desteklerden dolayı İl Müdürü Yunus Öztürk'e teşekkür etti. Ayrıca, Akhisar Karabulut Spor Kulübü Başkan Yardımcısı Gürkan Başaran ve kulüp yöneticisi Eftal Gürsesliler de ziyarette hazır bulundu. Manisa'da bisiklet branşında yürütülen çalışmaların uluslararası başarılarla taçlanması, spor camiasında büyük bir heyecan yaratıyor.