Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın, Gebze'de oto galerici esnafıyla bir araya geldi. Toplantı, Gebze Güzide Barış Sosyal Tesisleri'nde gerçekleştirildi ve esnafların öncelikli talebi olan Galericiler Sitesi projesi masaya yatırıldı. Başkan Büyükakın, projenin hayata geçirilmesi için gereken talimatları ekiplerine verdi.

Toplantıya Gebze Belediye Başkanı Zinnur Büyükgöz, Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Başkanvekili Hasan Soba, AK Parti Gebze İlçe Başkanı Recep Kaya, Gebze Ticaret Odası Yönetim Kurulu Başkanı Abdurrahman Aslantaş, Gebze Şoförler ve Otomobilciler Esnaf Odası Başkanı Necati Kaya ve Gebze Oto Galericiler Derneği Başkanı Celal Çelikbilek de katıldı. Oto galericilerinin sorunlarını dinleyen Büyükakın, esnafın taleplerine duyarlılık gösterdi.

Esnaf Buluşmaları kapsamında düzenlenen toplantı, Başkan Büyükakın’a bir teşekkür plaketi takdim edilmesiyle sona erdi. Gebze Şoförler ve Otomobilciler Esnaf Odası Başkanı Necati Kaya, tüm esnaf adına Başkan Büyükakın’a teşekkür ederek, bu buluşmanın önemine vurgu yaptı.