Çorlu’nun Kemalettin Mahallesi TOKİ bölgesinde sürdürülen bağlantı çalışmaları, bölgedeki trafik akışını rahatlatmayı ve çevreyoluna erişimi güvenli hale getirmeyi amaçlıyor. Başkan Sarıkurt, şantiye alanında yaptığı incelemelerle projenin geldiği aşamayı yerinde değerlendirdi.
Başkan Sarıkurt, incelemelerin ardından yaptığı açıklamada, projenin hayata geçirilmesinde katkı sunan tüm kurum ve isimlere teşekkür etti. Siyasi parti ayrımı gözetmeksizin destek veren herkese şükranlarını sunan Sarıkurt, "Şehrimizin ihtiyaçlarının karşılanması ve Çorlu’muzun daha modern bir altyapıya kavuşması noktasında ortaya konulan her katkıyı çok değerli buluyoruz. Hemşehrilerimizin yaşam kalitesinin artması için emek veren herkese teşekkür ediyorum," dedi.
Projenin tamamlanmasıyla birlikte TOKİ konutları ve Kemalettin Mahallesi sakinlerinin çevreyoluna erişimlerinin daha hızlı ve güvenli hale geleceği öngörülüyor. Ayrıca, şehir içindeki ana arterlerdeki trafik yoğunluğunun azalması bekleniyor. Başkan Sarıkurt, çalışmaların en kısa sürede tamamlanarak kavşağın hizmete açılması için çaba gösterdiklerini ifade etti.