Nazilli’nin yeni hukuk bürosu, Gülseren Gökçe'nin öncülüğünde kapılarını açtı. Açılış törenine katılan Nazilli Belediye Başkanı Dr. Ertuğrul Tetik, yeni ofisin hayırlı olmasını dileyerek Avukat Gökçe'ye başarılar temenni etti.

Açılış töreni, yoğun bir katılımla gerçekleşti. Başkan Tetik'in yanı sıra, Nazilli Belediyesi Başkan Yardımcıları, CHP Nazilli İlçe Başkanı, Aydın Barosu Başkanı ve birçok davetli de bu özel günde yer aldı. Başkan Tetik, hukuk mesleğinin toplumsal düzen ve adalet duygusundaki önemine vurgu yaparak, Gülseren Gökçe'nin deneyimiyle Nazilli’ye değer katacağına inandığını belirtti.

Konuşmasında, 15 yıllık avukatlık tecrübesini İzmir’de edindiğini söyleyen Gülseren Gökçe, artık baba ocağı Nazilli’de mesleğini icra etmek istediğini ifade etti. Bu açılışın kendisi için duygusal bir anlam taşıdığını belirten Gökçe, doğup büyüdüğü topraklarda yeni bir başlangıç yapmanın heyecanını yaşadığını dile getirdi.

Açılış, kurdele kesimiyle birlikte sona ererken, davetliler Gökçe’yi tebrik ederek hatıra fotoğrafları çektirdi.