Sakarya'nın gönül dostu, Başkan Ayşe Ünlüce, Hacı Bektaş Veli Anadolu Kültür Vakfı Cemevi’nde bir araya geldiği vatandaşlarla birlikte Muharrem orucunu tuttu. Bu anlamlı akşamda bir araya gelenler, birlik ve beraberlik duygularını pekiştirdi.
Başkan Ünlüce, katılımcılara seslenerek, “Birlik, beraberlik ve dayanışma duygularının güçlendiği bu anlamlı akşamda, paylaşmanın ve kardeşliğin değerini bir kez daha hissettik. Muharrem ayının ülkemize, kentimize ve tüm insanlığa barış, huzur ve bereket getirmesini diliyor; tutulan oruçların, yapılan ibadetlerin Hak katında kabul olmasını temenni ediyorum” dedi.
Bu tür etkinliklerin önemine vurgu yapan Ünlüce, Sakarya’da dayanışmanın her zaman ön planda olması gerektiğini de belirtti. Vatandaşlarla birlikte iftar yapmanın mutluluğunu yaşadığını ifade eden Başkan, bu tür organizasyonların devam edeceğini müjdeledi.