Bayramiç Adliyesi'nde görev yapan Hâkim Havva Kılıç ile Cumhuriyet Savcıları Recep Uysal ve Ubeydullah Yılmaz, başka illere atandı. Veda etmek için Çanakkale Valisi Doç. Dr. Ömer Toraman'ı ziyaret ettiler.
Valilikte gerçekleştirilen bu anlamlı ziyarete Bayramiç Kaymakamı Emrah Bütün de eşlik etti. Vali Toraman, Hâkim Kılıç ve Savcı Uysal ile Yılmaz'a görev süreleri boyunca Bayramiç'te yürüttükleri çalışmalardan dolayı teşekkür etti.
Kamu hizmetine sundukları katkılardan duyduğu memnuniyeti dile getiren Vali Toraman, yeni görev yerlerine atanan yargı mensuplarına başarılar dileyerek, görevlerinin hayırlı olmasını temenni etti. Veda ziyareti, karşılıklı iyi dileklerin iletilmesiyle sona erdi.