Beşiktaş GAİN'in milli oyuncusu Yiğit Arslan, siyah-beyazlılara duygu dolu bir mesajla veda etti. Sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, yaşadığı anıları ve duygularını paylaştı.
"Uzun zaman sonra kendimi ifade etmekte zorlanıyorum. Yaşanan binlerce anı, sevinçler ve üzüntüler… 3 yıl önce bu kulübün kapısından içeri girdiğimde bu kadar hikâye yazacağımızı düşünmemiştim. Hepimiz çok hırslıydık ancak yaşadıklarım hayallerimin de ötesinde oldu," diyen Yiğit, başarılarının yanı sıra kupalara ulaşamamanın üzüntüsünü de dile getirdi.
Arslan, veda mesajında, "Dönüp baktığımda, her saniyesinde bu kulüp için her şeyimi verdiğimi görmek ve böylesine büyük bir kulübün kaptanlığını yapmak, hayatım boyunca unutamayacağım bir gurur olacak. Bu kulüpte kardeşler, abiler ve dostlar edindim; taraftarlarımızla güçlü bir bağ kurdum," ifadelerini kullandı.
Son olarak, destek olan yöneticilere, teknik ekibe ve sağlık ekibine teşekkür eden Yiğit, "Buradan ayrılırken ailem büyümüş, hepinizle birlikte kocaman bir aile olmuş olarak ayrılıyorum. Tüm Beşiktaş ailesi, hakkınızı helal edin," dedi.