Beykoz'da düzenlenen "Geçim, Özgürlük, Adalet, Seçim" yürüyüşünde, İstanbul İl Başkanı Özgür Çelik ve Beykoz İlçe Başkanı Aydın Düzgün partililerle bir araya geldi. Sultaniye Parkı'ndan Paşabahçe Meydanı'na kadar süren yürüyüş, Türkiye İşçi Partisi ve Sol Parti'nin de desteğiyle gerçekleşti.
Düzgün, Beykoz Belediye Başkanı Alaattin Köseler'in hukuksuz bir şekilde özgürlüğünden mahrum bırakılmasına karşı duracaklarını belirtti. "Beykoz bugün de yarın da Cumhuriyet Halk Partisi'nin kalesidir. Hiçbir atanmış güç, halkın iradesinden üstün değildir" diyerek halkın iradesinin önemine vurgu yaptı.
Özgür Çelik ise, yürüyüşün amacının geçim mücadelesi olduğunu belirtti ve iktidarın yarattığı sefaletin önüne geçilmesi gerektiğini ifade etti. Çelik, eğitimde yaşanan mülakat mağduriyetlerine de dikkat çekerek, KPSS sınavında yüksek puan alan öğretmenlerin mülakatta elenmesine karşı sesini yükseltti.
"Cumhuriyet Halk Partisi, iktidara yönelik sıkı bir hazırlık içerisinde. Yoksulluğu, sefaleti bu ülkenin kaderi olmaktan çıkartacağız" diyen Çelik, Beykoz'un seçilmiş başkanı Alaattin Köseler'in görevine dönmesi gerektiğini savundu. Disiplin sürecine de tepki gösteren Çelik, "İstanbul’da 14 belediye sayısını 26'ya çıkarmak mı tüzüğe aykırıdır?" diyerek partinin başarılarıyla çelişen bir durumun kabul edilemeyeceğini vurguladı.