Yükseköğretim Kurumları Sınavı’nın ikinci oturumu olan AYT, saat 13.15 itibarıyla sona erdi. Beylikdüzü ilçesindeki Cemalettin Tınaztepe Ortaokulu'nda, sınavdan çıkan öğrenciler velileri tarafından coşkuyla karşılandı. Bu özel anı ölümsüzleştirenlerden biri de Sema Osta oldu. Osta, çiçeklerle süslediği kollarını açarak çocuğuna sarıldı.
Sema Osta, duygularını paylaşırken, "Mutlu olacaklarını düşünüyorum. Gülümseyerek çıkacaklar" dedi. İki kızının sınavda bulunduğunu belirten Osta, "Bir kızımız puanlarına göre tercih yapacak, diğeri ise veteriner olmak istiyor" diyerek hayallerini anlattı.
Öğrenciler arasında sınavla ilgili değerlendirmeler de yapıldı. Dila Güneş, AYT’nin matematik kısmının beklediğinden daha zor geçtiğini, fakat fen bölümünün daha iyi geçtiğini ifade etti. TYT’nin Türkçe kısmının kendisi için zorluk yarattığını belirten Güneş, "Ben de veterinerlik istiyorum" diyerek hayallerini paylaştı.