Çanakkale'nin Biga ilçesi, 2025-2026 eğitim öğretim yılını tamamlayan 14 bin 501 öğrenciyle dolup taştı. Karabiga Mustafa Kemal İlk ve Ortaokulu'nda düzenlenen karne töreni, öğrencilerin heyecanına ortak olmak için ilçe protokolü tarafından gerçekleştirildi.

Tören, saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başladı. İlçe protokolü, sınıfları gezerek öğrencilere karnelerini dağıttı ve bu mutlu anlarına tanıklık etti. Biga İlçe Milli Eğitim Müdürü Muhammed Nazlıcan, törende öğretmenlere ve idarecilere teşekkür ederken, yıl boyunca gösterdikleri özveriyi vurguladı.

“Huzur ve güvenlik içinde bir eğitim yılı geçirdik,” diyen Nazlıcan, öğrencilere tatil dileklerini iletti. Biga Kaymakamı Ercan Kayabaşı ve Karabiga Belediye Başkanı Ahmet Elbi de konuşmalarında öğretmenlere şükranlarını sundu.

Törende, Karabiga Belediyesi tarafından öğrencilere tablet hediye edilmesi, etkinliğe ayrı bir renk kattı. Öğrencilerin 2025-2026 eğitim öğretim yılı boyunca okul öncesi, ilkokul, ortaokul, lise ve mesleki eğitim alanında gösterdikleri başarılar, bu mutlu günlerinde kutlandı.

Toplamda 1412 okul öncesi, 4460 ilkokul, 4631 ortaokul, 3410 lise ve 588 mesleki eğitim öğrencisi, yaz tatiline girdi. Biga'da eğitim hayatı, bu güzel anlarla bir kez daha taçlandı.