Bolu Belediyesi, Muharrem ayı vesilesiyle hazırladığı 10 bin kişilik aşureyi, kent merkezindeki iki farklı noktada vatandaşlarla buluşturdu. Belediye binası önünde ve Valilik binası önündeki dağıtımlara Bolulular yoğun ilgi gösterdi. Aşureler, ihtiyaç sahiplerine ve kamu çalışanlarına da ulaştırıldı.
Bolu’da geleneksel Muharrem ayı kutlamaları bu yıl da coşkuyla yaşatıldı. Bolu Belediyesi Kültür, Sanat ve Sosyal İşler Müdürlüğü tarafından organize edilen etkinlikte, paylaşma ve dayanışma ruhu ön planda tutuldu. Solmaz Ana Aşevi aşçıları tarafından titizlikle hazırlanan aşureler, belediye ekipleri tarafından vatandaşlara dağıtıldı.
Dağıtım işlemi, kent merkezindeki iki noktada gerçekleştirildi. Belediye binası önü ve Valilik binası önünde kurulan stantlarda Bolulular, aşurelerini alarak bu güzel geleneği yaşattı. Etkinlik, büyük bir katılım ile gerçekleşti ve aşureler, ihtiyaç sahiplerine de ulaştırıldı.
Bolu Belediyesi, aşure ikramını sadece kent merkezindeki dağıtım noktalarıyla sınırlı tutmadı. Solmaz Ana Aşevi’nde yemek yiyen vatandaşlara ve düzenli yemek desteği alan ihtiyaç sahiplerine de aşure ulaştırıldı. Ayrıca, Bolu Belediyesi personeli ve il genelindeki kamu kurumlarında çalışan personele de aşure ikramında bulunuldu.