Bolu'da son bir hafta içinde gerçekleştirilen trafik denetimlerinde dikkat çeken bir bilanço ortaya çıktı. İl Emniyet Müdürlüğü ve jandarma ekipleri, 1.252 noktada yaptıkları denetimlerde toplam 33 bin 209 aracı kontrol etti.
Trafik kurallarını ihlal eden 1.504 sürücüye cezai işlem uygulandı. Bu durum, Bolu'da trafik güvenliğinin sağlanması adına atılan önemli adımlardan biri olarak değerlendiriliyor.
Yetkililer, bu tür denetimlerin devam edeceğini ve sürücülerin trafik kurallarına daha fazla dikkat etmesi gerektiğini vurguladı. Bolu'da yaşayanların, bu tür uygulamaların kendileri için birer hatırlatıcı olduğunu unutmamaları gerektiği belirtiliyor.