Çilimli'de gelenek haline gelen "karneni getir dondurmayı kap" etkinliği, bu yıl da büyük bir coşkuyla gerçekleştirildi. Öğrenciler, karne sevinci yaşarken, ilçe genelinde düzenlenen programlarla çocuklara dondurma dağıtıldı.
Etkinlikte, Kaymakam Furkan Alpay ve Belediye Başkanı Yılmaz Yıldız, Topçular İlk ve Ortaokulu ile İbrahim Hoşver İlk ve Ortaokulu'nda düzenlenen karne dağıtım programına katılarak öğrencilerin heyecanına ortak oldular. Başkan Yıldız, "Büyük bir gayretle çalışan evlatlarımızın karne sevincine ortak olmak ve yüzlerindeki o sıcacık tebessümü görmek bizler için en büyük mutluluk kaynağı oldu. Başarılarını kutlamak amacıyla yavrularımıza dondurma ikramında bulunarak keyifli bir gün geçirdik" dedi.
Programın sonunda öğrencilere dondurma ikram edilirken, karne sevincinin ilçe genelinde coşkuyla kutlandığı bildirildi. Dondurma ikramıyla birlikte, Çilimli'de bu özel gün, çocukların yüzlerindeki mutlulukla taçlandı.