Bolu'da TEM Otoyolu üzerinde Ankara yönüne ilerleyen bir tır, motor kısmında başlayan yangın nedeniyle alevler içinde kaldı. Sürücünün durumu fark edip aracı güvenli bir noktaya çekmesi, olası bir facianın önüne geçti. Otoyolda yaşanan bu olay, sürücüler arasında panik dolu anlar yaşattı.
Yangın, TEM Otoyolu'nun Bolu geçişindeki Dağkent mevkiinde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, tırın motor bölümünden yükselen dumanları gören sürücü, soğukkanlılığı ile hemen aracı emniyet şeridine çekti. Ardından durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi. Sürücünün bu dikkati, büyük bir felaketi önlemiş oldu.
Alevler, sürücünün güvenli bir alana geçmesinin ardından hızla büyüdü. Kısa sürede tırın büyük bir bölümünü saran alevler, geceyi aydınlatarak korku dolu anların yaşanmasına neden oldu. Otoyolda seyreden diğer araçlar için durumu görmek oldukça kaygı vericiydi.
Bolu Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü ekipleri, gelen ihbarın ardından hızla olay yerine ulaştı. İtfaiye erlerinin yoğun çabalarıyla büyük yangın kontrol altına alınarak söndürüldü. Neyse ki olayda can kaybı yaşanmadı, ancak tır olay yerinde tamamen kullanılamaz hale geldi. Yangının çıkış nedeni ile ilgili incelemeler devam ediyor.