İzmir Büyükşehir Belediyesi, Buca Onat Tüneli etkileşim alanındaki hasarlı yapıların yıkımına hız kesmeden devam ediyor. Konak Atamer Mahallesi'nde hak sahipleriyle yapılan uzlaşı sonucunda, 23 numaralı bina yıkıldı. Bu süreçte toplam 12 binadan 8'inin yıkımı başarıyla tamamlandı.
Yıkım işlemleri ile birlikte, bölgedeki güvenlik önlemleri de artırıldı. Hak sahipleriyle yapılan görüşmelerde, her birinin endişeleri dikkate alındı ve uzlaşma sağlandı. Bu sayede, hem yapıların güvenliği sağlanmış oldu hem de vatandaşların huzuru korundu.
İzmir Büyükşehir Belediyesi, hasarlı binaların yıkımını sürdürerek, şehirdeki yapı güvenliğini artırmayı hedefliyor. Buca'da süren bu çalışmalar, bölge halkı tarafından memnuniyetle karşılanıyor.