Antalya'dan kano yapmak için Burdur Gölü'ne giden iki kadın, yapılan arama çalışmaları sonucunda sağ olarak bulundu. Olay, saat 16.00 sıralarında Burdur Polis Göl Tesisleri mevkiinde gerçekleşti.
O.B. (38) ve B.A. (20), kano ile göle açıldıktan sonra saat 18.30'da Lisinia bölgesinden çıkış yapacaklarını bildirmişti. Ancak belirtilen saatte kendilerinden haber alınamayınca yakınları durumu 112 Acil Çağrı Merkezine bildirdi.
İhbar üzerine bölgeye polis, AFAD, itfaiye ve sağlık ekipleri sevk edildi. Ekipler, kaybolan kişileri bulabilmek için gölde, karadan ve termal dron desteğiyle geniş çaplı arama kurtarma çalışması başlattı.
Nihayet, yapılan çalışmalar sonucunda Burdur Gölü'nde kaybolan iki kadın, Karakent mevkiinde sağ olarak bulundu. İki kadının, kano maceralarının ardından karaya çıktıkları sırada telefonlarının şarjı bittiği için yakınlarına haber veremedikleri öğrenildi. Sağlık durumlarının iyi olduğu bildirilen kadınlar, tedbir amaçlı Burdur Devlet Hastanesine kaldırıldı.