Bursa'nın Osmangazi ilçesindeki Tuzpazarı Çarşısı esnafı, 30 yıldır süregelen aşure geleneğini bu yıl da büyük bir coşkuyla kutladı. Geleneksel etkinlikte, yaklaşık 5 bin kişilik aşure, vatandaşlara ikram edildi. Bir araya gelen esnaflar, bu yıl da birlik, bereket ve dayanışma ruhunu yaşatmayı başardı.
Uzun kuyrukların oluştuğu etkinlikte, vatandaşlar aşurelerini alırken yüzlerindeki mutluluk gözlerden kaçmadı. Tuzpazarı esnafı, aşurenin bolluk, bereket ve kardeşliğin simgesi olduğunu belirterek, bu geleneği yaşatmanın mutluluğunu paylaştı.
Her yıl olduğu gibi bu yıl da hazırlanan aşureler, alışverişlerin bereketlenmesi ve paylaşma kültürünün yaşatılması amacıyla dağıtıldı. Tuzpazarı esnafı, 30 yıldır aralıksız olarak gerçekleştirdikleri bu geleneğin gelecek yıllarda da sürdürüleceğini ifade etti.