Bursa’da görev yerleri değişen kaymakamlar için anlamlı bir veda programı gerçekleştirildi. Mülki İdare Amirleri Atama Kararnamesi kapsamında görevlerinden ayrılan kaymakamlar, Bursa Valiliği tarafından düzenlenen etkinlikte bir araya geldi.

Programda, kaymakamların şehirdeki görev süreleri boyunca gerçekleştirdikleri çalışmalar ve Bursa’ya sağladıkları katkılar dolayısıyla teşekkür edildi. Osmangazi Kaymakamı Ali Partal, İnegöl Kaymakamı Eren Arslan, Kestel Kaymakamı Recep Öztürk, Orhaneli Kaymakamı Muhammed Furkan Tuna ve Büyükorhan Kaymakamı Yunus Emre Sakızcı'nın özverili hizmetleri takdirle anıldı.

Bursa Valisi Erol Ayyıldız, kaymakamlara yeni görev yerlerinde başarılar dileyerek, meslek hayatlarında nice başarılara imza atmalarını temenni etti. Ayrıca, kaymakamların ailelerine de sağlık ve huzur dileklerini iletti. Bursa’nın sıcak atmosferinde, bu veda programı bir araya gelmenin ve birlikteliğin güzelliğini bir kez daha gözler önüne serdi.