Bursa'nın sokakları, bu sabah alışılmadık bir manzaraya ev sahipliği yaptı. Aç kalan yaban domuzları, yiyecek bulmak için şehir merkezine kadar indi. Bir grup domuz, özellikle Osmangazi ilçesinde dolaşırken, vatandaşların dikkatini çekti.

O anları cep telefonlarıyla kaydeden halk, bu ilginç görüntüleri sosyal medyada paylaştı. Yıkda dolaşan domuzlar, yiyecek arayışıyla yerleşim alanlarına girmesi, hem heyecan hem de merak uyandırdı. Birkaç dakika içinde gözden kaybolan domuz sürüsü, Bursa'nın doğal yaşamıyla kentsel yaşamı arasındaki sınırları bir kez daha sorgulattı.

Bursa'nın birçok yerinde artık sıkça rastlanan bu durum, yaban hayatının şehirle iç içe geçtiğini bir kez daha gözler önüne serdi. Vatandaşlar, bu tür olayların artış göstermesiyle birlikte, doğanın şehir içindeki varlığını daha fazla hissetmeye başladı.