Yeni sezon hazırlıklarına startı veren Bursaspor, heyecan dolu antrenmanıyla dikkat çekti. Teknik direktör Mustafa Er’in gözetiminde yapılan ilk idmanda futbolcuların keyifli halleri, taraftarların yüreğini ısıttı.
Yeşil beyazlı ekip, Süper Lig’e yükselebilmek için Trendyol 1. Lig’de şampiyonluk mücadelesi vermeye hazırlanıyor. 2026-2027 sezonunun ilk çalışması, Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri’nde gerçekleştirildi. İdmanın ilk 10 dakikası basına açık olduğu için futbolseverler, takımın heyecanını yakından takip etme fırsatı buldu.
Yeni transferlerin de katıldığı antrenman, Bursaspor’un Süper Lig yolundaki ilk adımlarını atması açısından büyük önem taşıyor. Juergen Elitim, Toral Bayramov ve Amine Boutrah gibi yeni isimler, takımla birlikte antrenmana katıldı. Yaklaşık 10 gün sürecek bu çalışmaların ardından Bursaspor, 6 Temmuz’da Bolu’ya kamp için gidecek.
Teknik direktör Mustafa Er, antrenman öncesi yaptığı açıklamada, “Bizden beklentilerin farkındayız. İyi bir sezon geçirmek için çalışıyoruz. Alınan transferlerde kalite ve karakter ön planda. Lige en iyi şekilde girmek adına her türlü hazırlığı yapacağız” dedi.