Büyükçekmece'de bu yıl sekizincisi gerçekleştirilen Geleneksel Büyükçekmece Açık Tenis Turnuvası, tam 270 sporcunun katılımıyla büyük bir coşkuyla sona erdi. Türkiye Tenis Federasyonu gözetiminde düzenlenen turnuva, İnönü Lozan Parkı'ndaki Çağla Büyükakçay Tenis Kortu'nda final maçlarıyla gerçekleştirildi.
Final maçlarının ardından düzenlenen ödül töreninde, Büyükçekmece Belediyesi Koordinatörü H. Gürhan Ozanoğlu, başarı gösteren tenisçileri tebrik etti. Başkan Dr. Hasan Akgün’ün selamlarını ileten Ozanoğlu, sporun önemine vurgu yaptı. Ardından dereceye giren sporculara ödülleri takdim edildi.
Dereceye giren sporcular arasında 18 + yaş kategorisinde Osman Efe Öztürk ve Ayşenur Bayram birinci olarak dikkat çekerken, yeni başlayanlar kategorisinde Kadircan Uzel ve Esra Çatık öne çıktı. Her kategorideki başarılı sporcular, turnuvanın heyecanını ve rekabetini gözler önüne serdi.