Çanakkale'de 2025-2026 eğitim-öğretim yılı sona ererken, binlerce öğrenci karne sevinci yaşadı. Kentin dört bir yanında düzenlenen törenlerle öğrenciler yaz tatiline uğurlandı.

Hafız Halil Atan Ortaokulu, bu yılın kapanışı dolayısıyla resmî bir karne törenine ev sahipliği yaptı. Törende, Çanakkale Valisi Doç. Dr. Ömer Toraman ve il protokolü öğrencilerin heyecanına ortak oldu. Vali Toraman ve diğer protokol üyeleri, sınıfları ziyaret ederek öğrencilere karnelerini bizzat takdim etti.

Çanakkale genelinde toplam 80 bin 193 öğrenci, bu yılın sonunda karnelerini alarak yaz tatiline merhaba dedi. Öğrencilerin heyecanı ve mutluluğu, bu özel günde herkesin yüzünü güldürdü. Tüm Çanakkaleli öğrencilerin ve ailelerinin bu sevinci paylaşması, eğitim camiası için önemli bir anı olarak kaydedildi.