Çerkezköy Belediyesi, Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) için hazırlanan öğrencileri unutmadı. 20 Haziran Cumartesi günü gerçekleştirilen Temel Yeterlilik Testi (TYT) ve 21 Haziran Pazar günü yapılan Alan Yeterlilik Testi (AYT) öncesinde, sınav merkezleri önünde stantlar kurarak öğrenciler ve ailelerine ikramlarda bulundu.
Belediye Başkanı Vahap Akay, "Eğitime ve gençlerimize büyük önem veriyoruz" diyerek, sınav gününde 23 okulda TYT'ye, 14 okulda ise AYT'ye giren öğrenciler için su, kek ve meyve suyu ikram ederek onların heyecanına ortak olduklarını ifade etti. Akay, "Gençlerimizin bu zorlu maratonda yalnız olmadığını hissettirmek istedik. Her bir öğrencimizin emeğine ve azmine yürekten inanıyoruz. Emeklerinin karşılığını almalarını temenni ediyoruz" dedi.