Tekirdağ'ın Çerkezköy ilçesinde, boşanma aşamasındaki eşiyle büfede karşılaşan bir kadın, elindeki tabancayı eşine doğrulttu. Ancak tabanca tutukluk yaptı ve olay güvenlik kameralarına yansıdı.
Bağlık Mahallesi Kartal Sokak'taki büfeye giren 64 yaşındaki M.I., boşanma sürecinde olduğu eşi R.I. ile karşılaşınca öfkesine yenik düştü. M.I, yanındaki tabancayı eşine doğrultarak tetiğe bastı fakat tabanca ateş almadı.
O sırada eşi R.I, karısının elinden tabancayı almaya çalıştı. Bu mücadele sırasında kabzanın çarpması sonucu yüzünden hafif yaralandı. Olayın hemen ardından ihbar üzerine bölgeye polis ekipleri sevk edildi.
M.I'nın emniyetteki ilk ifadesinde, yaşadığı anlaşmazlık nedeniyle bir anlık öfkeyle hareket ettiğini ifade ettiği öğrenildi. Olay anı, iş yerinin güvenlik kameraları tarafından kaydedildi.