Çerkezköy'de Muharrem ayının anlamı ve önemi, Cumhuriyet Meydanı'nda gerçekleştirilen geleneksel aşure ikramıyla kutlandı. Vatandaşların yoğun ilgi gösterdiği etkinlikte, Belediye Başkan Yardımcıları Cengiz Memiş ve Yunus Erçin, hemşehrileriyle bir araya gelerek aşure dağıttı.

Belediye Başkan Yardımcısı Cengiz Memiş, etkinlikte yaptığı konuşmada, Muharrem ayının toplumsal dayanışma açısından büyük bir önem taşıdığını vurguladı. Her yıl bu geleneği sürdürdüklerini belirten Memiş, "Bu yıl da Cumhuriyet Meydanı’nda vatandaşlarımıza aşure ikram ettik. Ayrıca kentimiz genelindeki tüm kamu kurum ve kuruluşlarında da aşure ikramında bulunuldu" dedi.

Memiş, Muharrem ayının toplumun her kesimiyle ortak değerlerde buluşma ve dayanışmayı güçlendirme fırsatı sunduğunu dile getirdi. "Bu gün ortak paydada buluşma günüdür. Allah bütün milletimize birlik ve beraberlik nasip etsin. Çerkezköy Belediyesi olarak milli günlerde olduğu gibi dini günleri de vatandaşlarımızla birlikte yaşamaya devam edeceğiz" ifadelerini kullandı.