Çerkezköy'de İnci Narin Yerlici İlkokulu'nda düzenlenen karne töreni, öğrencilerin ve ailelerinin heyecanını doruğa çıkardı. Saat 10.00'da başlayan törene, Çerkezköy Kaymakamı Nazmi Günlü, İlçe Milli Eğitim Müdürü Erdal Aslan, şube müdürleri ve öğretmenler katıldı.

Kaymakam Günlü, öğretmenler odasında yaptığı konuşmada, yeni okul binasının hayırlı olmasını dilerken, öğretmenlerin emeklerine teşekkür etti. Daha sonra 1-A, 2-D, 3-C, 4-C ve özel eğitim sınıfı öğrencilerine karnelerini takdim etti. Öğrencilere tatilde bolca dinlenmeleri ve kitap okumaları tavsiyesinde bulundu.

Karne töreni sonrası konuşan Kaymakam Günlü, eğitim yatırımlarının tamamlanmasıyla daha rahat bir eğitim öğretim yılı geçirildiğini belirtti. “Çocuklarımızın sevincini paylaşmaktan mutluluk duyuyoruz.” diyerek geçen yılın kazasız belasız tamamlanmasının önemine değindi. Yaz okulları hazırlıklarının devam ettiğini de vurguladı.

İlçe Milli Eğitim Müdürü Erdal Aslan ise, bu yıl Çerkezköy'ün eğitim alanında önemli başarılara imza attığını belirtti. Özellikle Teknofest Türkiye Şampiyonu olan Seval Ahmet Çetin Fen Lisesi'nin başarısını gururla paylaştı. Ayrıca, TÜBİTAK projelerinde de önemli başarılar elde ettiklerini ekledi.

Bu yıl toplam 50 bin 537 öğrenci yaz tatiline çıkarken, Çerkezköy'deki eğitim faaliyetleri yaz boyunca devam edecek. Yaz okulları, öğrencilerin akademik ve sosyal gelişimlerine katkı sağlamayı hedefliyor.