CHP İzmir İl Başkanı Çağatay Güç, görevden alınmasının ardından partinin genel merkezine sert eleştiriler yöneltti. İzmir İl Başkanlığı’nda süren nöbet esnasında basın mensuplarına konuşan Güç, "Arkadaşlara tavsiyemiz, onurlarıyla istifa etmeleri ve partiden ayrılmalarıdır. Mutlak butlan yönetiminin tamamı istifa etmelidir" dedi.
Dün geceyi il binasında geçiren Güç, bu süreçte halkın desteklemediğini belirterek, "Sokağa çıktıklarında bunun farkına varacaklardır. Biz 24 saat nöbet halindeyiz ve bu sürecin halk tarafından yönlendirildiğini görüyoruz" ifadelerini kullandı.
Güç, Genel Başkan Özgür Özel'in binlerce kişiyle yürüdüğünü ve kendilerinin de benzer bir kalabalıkla yürüyeceklerini vurgulayarak, "Sorun bina değil, bu süreç aslında bize yarıyor. İnsanlar umutlu. Atılan her adım Cumhuriyet Halk Partisi’ne güç kazandırıyor" şeklinde konuştu.
Son olarak, Büyükşehir Belediye Meclisi’ndeki WhatsApp yazışmaları hakkında da değerlendirmelerde bulunan Güç, "Çok büyütülecek bir konu değil. Ülkenin çok daha önemli sorunları var, bu tür tartışmalarla uğraşamayız" dedi.