Aydın'ın Çine ilçesindeki Organize Sanayi Bölgesi, Yeşil OSB dönüşüm sürecini başarıyla tamamlayarak sertifikasyon aşamasına geldi. Aydın Valisi Dr. Osman Varol, bu başarıyı Aydın için büyük bir kazanım olarak değerlendirdi.
Vali Varol, Çine Organize Sanayi Bölgesi'nin (OSB) sürdürülebilir üretim anlayışına katkı sağladığını ve bu örneğin Türkiye'de takdir topladığını belirtti. "Yeşil OSB çalışmasını bitirmişler ve sertifikalarını alacaklarmış. İnanılmaz gurur duyulacak bir şey" diye konuştu.
Yeşil dönüşümün çevresel etkilerinin yanı sıra ekonomiye de katkı sağladığını vurgulayan Varol, sürdürülebilirlik kriterlerini karşılayan bölgelerin uluslararası pazarlarda daha güçlü olacağını ifade etti. Pazartesi günü bölgeyi ziyaret ederek çalışmaları yerinde inceleyeceğini de belirten Varol, Aydın’ın bu başarıyla gurur duyması gerektiğinin altını çizdi.