Denizli'nin Çivril ilçesinde, bölgenin sağlık hizmetlerini güçlendirmek amacıyla Cevat Bayazit Aile Sağlığı Merkezi düzenlenen törenle hizmete girdi. Açılış törenine, Denizli Valisi Yavuz Selim Köşger, Çivril Kaymakamı Fatih Cıdıroğlu ve birçok önemli isim katıldı. Mahalle sakinlerinin de yoğun ilgi gösterdiği törende, saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla birlikte heyecan dolu anlar yaşandı.
Açılışta konuşan Denizli İl Sağlık Müdürü Uz. Dr. Berna Öztürk, yeni sağlık merkezinin bölgedeki sağlık hizmetlerinin kalitesini artıracağını ifade etti. Öztürk, "Koruyan, Geliştiren ve Üreten Sağlık Modeli doğrultusunda Sağlıklı Türkiye Yüzyılı'nı inşa etmeyi hedefliyoruz. Aile sağlığı merkezlerinin, vatandaşlarımızın ulaşabileceği yerlerde kurulması gerektiğine inanıyoruz" dedi.
Denizli Valisi Yavuz Selim Köşger, sağlık hizmetlerine erişimin artırılması adına yapılan yatırımlara vurgu yaparak, "Türkiye, sağlık hizmetleri açısından dünyada en gelişmiş ülkelerden biridir. Hayırsever Cevat Bayazit gibi insanların sayısının artmasını umuyorum" şeklinde konuştu. Törenin sonunda, hayırsever Cevat Bayazit'a sağlık merkezinin yapımındaki katkılarından dolayı plaket takdim edildi.
Açılış kurdelesinin kesilmesinin ardından protokol üyeleri, sağlık merkezini gezerek burada sunulacak hizmetler hakkında bilgi aldı. Çivril halkı için önemli bir kazanım olan bu merkez, gelecekte daha sağlıklı bir yaşam için umut vadediyor.