Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Çanakkale Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu'nda düzenlenen geleneksel "Çay Saati" etkinliği, öğrencilerin ve akademik personelin final stresi atmasına yardımcı oldu. Dördüncüsü gerçekleştirilen bu samimi buluşmada, herkes bir araya gelerek yoğun geçen yılın yorgunluğunu attı.
Okul bahçesinde gerçekleştirilen etkinlik, akademik yılın sonunda kurum içi iletişimi ve aidiyet duygusunu pekiştirmek amacıyla düzenlendi. Öğrenciler, hocalarıyla sohbet ederken, yoğun final döneminin baskısını üzerlerinden atma fırsatı buldular. Bu anlamlı etkinlikte, geride bırakılan akademik yılın değerlendirmesi de yapıldı.
Çayların ve lezzetli atıştırmalıkların ikram edildiği buluşma, eğlenceli oyun ve aktivitelerle dolu bir gün haline geldi. Neşeli şarkılar eşliğinde öğrenciler ve öğretim elemanları, birlikte eğlenerek yılı kutladılar. Hatıra fotoğrafları çektirerek, bu güzel anları ölümsüzleştirdiler.
Etkinlik, yeni akademik yıl için umut dolu bir başlangıç mesajıyla sona erdi. Herkes, gelecek yıl yeniden aynı coşkuyla bir araya gelmeyi bekliyor.